10 Eylül 2012 Pazartesi

Your Cave

Üzerinde taşıdığın kimliklerden yalnızca biri başka başka kadınların gölgesine düşüyor. Sen, uzaktan izlediğim bu kadınlar tarafından terk edilmeyi arzuluyorsun. Ne yazık ki bu asla olmuyor sevgilim, ne zaman terk edilecek olsan, bir ayrılık anksiyetesine kapılıyorsun. Otoriteye baş kaldıran bu tutumun onlarca kadının aynı anda orgazm olmasına neden oluyor.

Seni asla affetmeyeceğimi biliyorsun. Yine de, bir görünmez el gerçeği, bu meta kadınlarına en az senin kadar bağlıyor beni. Her birine ayrı ayrı minnettar kaldığım anlardan birini yaşatıyorsun bana..

Az önce doldurduğun fincanımdan, hemen içmemem gerektiğini düşündüren bir duman yayılıyor. Neyse ki seni dinlemiyorum, yine. Sahibi bilinmeyen bir ayrılık anksiyetesini gururla ayaklarının altına alıyorsun. Yanlışlıkla basıyorum üstüne, ojemin kırmızısı çatlıyor, kilimin ucu hafifçe yukarıya kıvrılıyor. Bir an önce gitmezsem bu karmaşanın asla düzelmeyeceğini, her gün biraz daha acı çekeceğimi söylüyorsun. Benden alınmış tek gerçeksin.



Dinledikçe hatırladığın şarkılar yerine koy beni, ne yaparsan yap asla geri dönme!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder