3 Aralık 2017 Pazar

mektup




2.5 yıl oldu sevgilim. Sana yazma kararım artık büyüdüğümü mü gösteriyor?

Bugün eski mesajlarımızı okumak için eski hesapları kurcaladım. Zaman geçtikçe daha az şeyi hatırlamam gerekirken ve hafızam genellikle beni yarı yolda bırakırken, bugün her bir anıyı tekrar yaşamış kadar oldum.
Seni ne kadar özlediğimi, ne kadar çok sevdiğimi -hatta şimdi daha çok- sana ne kadar ihtiyacım olduğunu söylersem söyleyeyim.. Dilde bunun karşılığı olduğuna inanmıyorum. İşin kötü tarafı dile getirdikçe çaresizliğim büyüyor, büyüdükçe kayboluyorum.

Seni yeniden görme arzumu bir türlü bastıramıyorum.
Yaşayamadığımız anların acısını ne yaparsam yapayım çıkaramıyorum. Yerine hiç bir şey koyamıyorum.
Umarım yakın zamanda görüşebiliriz, seni hala çok seviyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder