7 Ocak 2015 Çarşamba

07.01.2015

Kalbim hızla çarparken de huzurlu kalabilirim. Birini severken ötekinden vazgeçebilirim. Kimsenin görmediği düşleri gözüm kapalı görür, uzun uzun anlatabilirim. Rüyalarımda sık sık uçabilirim. Sen bilmezsin ama sahiden yapabilirim. Belki de bilirsin de ben senin bildiğine ihtimal veremeyebilirim. Her şeyi hesaba katamayabilirim. Bir anlık kararlar alıp hemen uygulayabilirim. Bazıları on saniyemi bazıları on yıllarımı alabilir. Bunu da üzgün şeyler anlatır gibi blogda yazabilirim. Yani her şeyi yapabilirim ben. Bir anda o çok sevdiğim işimi bırakıp o şahane kafemi açabilirim. Yani sahiden yapabilirim. Herkese her şeye aynı anda yetişemeyebilirim ama aklımın, kalbimin bir yerlerinde bekler o yetişemediklerim, ilk fırsatta telafi edebilirim. Sevmediğim insanları bırakıp gidebilirim. Sen de bırak, huzurdur bırakmak. Ben üzülürüm diye, canım çok yanar diye korkma, bırak. Huzursuzluğa tahammülüm yok bir tek, onun dışında her şeyin üstesinden gelebilirim. Ya sen beni hep özgüvensiz bil, ben yine de her şeyi bi başıma yapabilirim. Ama bi başıma olmaktan da korkabilirim. Bir gün eşimle çok uzaklara gidebilirim. O gün geldiğinde muhakkak haber veririm. ^_^
İhtimalsiz olana inanmam hiç, her şeyin mümkün olduğunu bilebilirim. Sırf sevdiğim birileri seviyor diye hiç tarzım olmayan şeyler yapabilir, tarzım olmayan müzikleri sevebilirim. Sen de sev. Ödün vermek güzeldir. Egolar gereksizdir. Bilmediğim ne çok şey vardır. Hissedebildiğim kadar varımdır. İşin sırrı yolda olmaktadır. Ne zaman kalbim dursa bu yüzden yola koyuluyorumdur.
Kendimi bildim bileli hep üşüyen biri olsam da -10 derecede bile o mini elbiselerimden giyebilirim. İçimdeki aydınlıktan besleniyorum ben, ne zaman beni ısıtacağını her zaman kestiremeyebilirim. Bana çay yapan adamları sevebilirim. Babamı hep severim.
Bazen çok konuşur çok güldürebilirim, bazen yanında huzur bulduğum insanlarla hep susabilirim.
Her şeyden vazgeçerek her şeye yeniden başlayabilirim.
^_^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder